محیا محیا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

مــحـیــــــــا ڪـــפּ شــــפּ لــــــפּ

تولد مامانی مهربون و همسری فداکـــار...

1393/11/2 20:05
نویسنده : مامان و بابا
331 بازدید
اشتراک گذاری

مــحـیـــღــا  نوشت :

سلام نی نی وبلاگیــــــا ... خوبین ؟ خوشین ؟ منم خوبم مرسی ... امروز یه خبرایی تو خونمون بوددد ... مامانم دوباره دنیا اومده بود زیبا اولین نفریم که بش تبریک گف من بودم راضی... البته من که نمیتونم صحبت کنم ... مامانی از طرف من صحبت کرد به خودش تبریک گفت خندونک تفلدت مبالک مامانی خوفمممم محبت

 

بـــابـــا نوشت :

" از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . . "

سلام ... با گفتن چن جمله نمیشه زادروزتو توصیف کرد ... ولی به بهانه ی تولدت حس کردم وبلاگ دخترمون میتونه جای خوبی واسه جبران گوشه ای از محبتات باشه ... آرام همینو بدون زندگیه منو مــحـیـــღــا  خانوم با بودنت قشنگتر از همیشست ... ممنون به خاطر بودنت ... روزت مبارک خانومـــم ...محبت

 

پسندها (2)

نظرات (21)

FARYAD E BISEDA
2 بهمن 93 20:33
اوهوع بابا عااااشق چطوری محیا جونم خوبی؟؟تفلد مامانیت ممارک باسه آبجی گلم عمرت به شیوه ی باران پُـــر از تکرارِ طراوت باد... میلادت مبارک عزیزم
FARYAD E BISEDA
2 بهمن 93 20:33
♥      ☆تولدت مبارک  *  ★   * ♥  ★ *      *   مبارک★     ★  ♡  *     ★           ☆تولد    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★تولدت مبارک   *   ☆  ★   ♥    *   ★     ★  ★تولد  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆مبارک  *  ★   * ♥  ★ *      *   تولد★     ★  ♡  *    ★           ☆تولدت مبارک    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★
پرنیان
5 بهمن 93 12:38
سلام تولدتون مبارک هوووووووووووووووووووووورا
مامان یاسنا
5 بهمن 93 14:16
سلام مامانی تولدت مبارک عزیزم انشاالله ک صد ساله بشیو ب خوشی کنار محیا جون و بابایی محیاجون زندگی کنی گلم!
آجو
5 بهمن 93 14:40
اوووو مامانش تولدت مبااااارک من بلد نیستم از این چیز میز خوشگلا بگم فقط میتونم از ته دل و ساده بگم سالروزت مبارک و آرزو میکنم به تمام آرزوهای خوبت برسی
بهار
5 بهمن 93 16:04
سلام خوشمل خاله تفلد مامانیت مبارک باشه عزیزم امیدوارم120 ساله بشن و همیشه بالای سرت باشن
آبجی معصومه
6 بهمن 93 12:34
تولد تولد تولدتون مبارک .. مبارک مبارک تولدتون مبارک ... تولد تولد تولدتون مبارک .. مبارک مبارک تولدتون مبارک ... تولد تولد تولدتون مبارک .. مبارک مبارک تولدتون مبارک ... تولد تولد تولدتون مبارک .. مبارک مبارک تولدتون مبارک ... تولد تولد تولدتون مبارک .. مبارک مبارک تولدتون مبارک ... تولد تولد تولدتون مبارک .. مبارک مبارک تولدتون مبارک . فووووووووت …. فوووووووت ….. فووووووووت … فوووووووت …. بیا شمع ها رو فوت کن !!! تولدت مبارک !!! ``````````` ✬ '✧ '✬ ````````` __♜_♜_♜__ ``````` `{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} '``` ✩`{✫/\/\✰/\/✰/\/\✫}` ✩ '``` ♖_{♖___♖__♖___.♖}_♖ ``` {/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ``{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_} تولدت مبارك. اميدوارم 150 سال در سلامت و با دلي شاد زندگي كني
مامان راحله
6 بهمن 93 12:52
تولدت مبارک عزیزم ... پس شمام بهمنی هستی؟ منم 10 بهمنم بوسسسسسسسسس واسه جوجوی خوشگلت
یسنا کوچولو
6 بهمن 93 18:43
سلام دوستم آپم!
goli73
7 بهمن 93 14:57
سلام قبل از این که خبر بدیم خودم دیده بودم این پستو ولی نتونستم کامنت بذارم چون سرعت نتم کمه و اعصاب نمیذاره برا آدم تولدت مبارک مامانه محیا(یه سال پیرتر شدنتم تسلیت) تولد مامانت مبارک محیاگلی
مامان یاسنا
8 بهمن 93 15:18
باز هم با نام تو افسا نه اى گلريز شد باز هم در سيـــ‌ ــ ـ‌ــنه ام عشق تو شور انگيز شد باز هم در هر شفق دلتنگ و دلگير میشوم باز هم با ياد تو سر شار رويا میشوم
FARYAD E BISEDA
13 بهمن 93 7:41
اوخی نازی مامان فدات بشه عزیییییییییزم ممنون واسه تبریکت
goli73
13 بهمن 93 11:17
سلام خوبین؟ گلم خوبه؟
بهار
13 بهمن 93 17:39
زندگی کوتاه است تا زمانی که دندان دارید لبخند بزنید
بهار
19 بهمن 93 23:14
محیا جون خوابه
goli73
21 بهمن 93 8:27
منم خوبم خوش کده گچیا کده گچمیا
آبجی معصومه
22 بهمن 93 13:28
mehrsav
17 اسفند 93 0:14
سلام محیا جون من فدات
مامان پارسا
18 اسفند 93 21:03
محیا جون چه نازی تو.............
نسترن
31 تیر 94 6:48
سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
سحر
2 مرداد 94 16:52
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!