محیا محیا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

مــحـیــــــــا ڪـــפּ شــــפּ لــــــפּ

93/12/12

1393/12/13 16:05
نویسنده : مامان و بابا
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای مــحـیـــღــا  جون خوبین؟؟خوش میگذره؟؟سوال

برا مــحـیـــღــا  که خیلی خوش میگذره آخه دیگه بلده تو روروک بشینه و راه بره و به تموم وسایلای خونه دسترسی داشته باشهخندونک راستی اولین چیزی که گفت ماما (مامان بزرگ) بود ولی الان دیگه میتونه هم بگه دایی هم مامانو بابا..ولی فقط وقتی که لجشو درمیارییمو عصبانی میشه میگه .. وگرنه اون لج مارو درمیاره و نمیگه خنده

خوب اینم ازعکسایی که تواین مدت گرفتیم ازش .. بگین که مــحـیـــღــا ی  گلم تغییر کرده یا مث قبلناس آرام

فقط شرمنده که مث همیشه دیر آپ کردم یه مدت نت نداشتیم اخه.. شما ببخشین دیگه  خندونک

اینجا داره با پسر عمش کاهو میخوره با هیشکی هم کار ندارن خندونک

شالوکلاه کرده که بره مهمونی ..مث خودم عاشق مهمونیه دلغک

اینم دایی کوچیکش حمزه جان که خیلی دوسش داره

تیپشو نگا..خانومیه واسه خودش زیبا

شکموهستش عین باباش خنده

اوا چش نخورم من تعجب بزنین به تخته ها خندونک

 

پسندها (3)

نظرات (16)

فریاد بی صدا
13 اسفند 93 16:43
ای جوووونم عشقمی ماشالله چشم نخوری ایشالله بزنم به تخته اینم برا تو عزیز خاله و عمو http://media.msgplus.net/flashAnim/anim/b013.swf
مهــــــــــــربانو
14 اسفند 93 0:54
سلام به به خاله رو نگاه،خانومی شده برا خودش شکمووووووووو پسر عمه نازی هم داره ولی ببینم چرا عمه نمیگه؟!؟!
بهار
14 اسفند 93 14:53
سلام خدای من چه عزیز شده این گل دختر چه نازم ژست میگیره که مامانی ازش عکس بگیره خیلی جیگر و خوردنی شده ها
goli73
14 اسفند 93 18:58
سلاااااااااااااام ای جوووووونم ماشالله چ بزرگ شده ماشالله ناز بود نازتر شده
mehrsav
15 اسفند 93 22:09
سلام هم عزیزه هم خیلی خوشمل ژستاش که حرف نداره همیشه سلامت و شاد باشه
مامان یاسنا
16 اسفند 93 13:04
سلام عزیزم ماشاالله چقد بزرگ شدی عزیزم ناز شدی خانوم شدی عزیزم منم آپ کردم
❤زندگــــــــــــــــی❤
16 اسفند 93 20:55
امیــــــــــــدوارم همیشـــــــــــه شـــــــــــــــــــاد وووووووووووووووو خنـــــــــــــــــدون بـــاشـــــــــــــی آجـــــــــــــــــــی جـــووووووووونم دلت خدایــــــی
❤زندگــــــــــــــــی❤
16 اسفند 93 20:56
اگر در دورترین مکانها... یا که نه... در "لامکان" باشد... و به اندازه زمانها "فاصله"داشته باشد... باز هم می شود که"بشود"... اگر... "امید" من و "خواست" خدایم، "یکی" باشد..
❤زندگــــــــــــــــی❤
16 اسفند 93 20:56
ماشا الله چه نازه
یسنا کوچولو
17 اسفند 93 11:57
اوه شیطون چیه بابا آتیش پارس
مامان یاسنا
18 اسفند 93 10:03
خ گفتی؟! یه حرص در بیاره واقعیه دختر من که من همیشه از کوچولو هایی ک حرص مادرشونو در میاووردن خوشم میومد و تشویقشون میکردم حالا میفهمم که نباد ذوق میکردم حالا اون مادرارو درک میگنم
مامان یاسنا
19 اسفند 93 8:11
آره حقمه نه عزیزم تولد نگرفتم اون موقع حالم خوب نبود نتونستم جشن تولد بگیرم ولی کادوهاشو گرفت
فـــاطمـــه
19 اسفند 93 18:57
سَـلام خاله جون*: چطورـی وروجَـ ـکِ من ؟؟(: {} چِ ملـوس پلـوس شُـدی مـآهِ مـ ن .. ذوق کــردم دیدمـت جـوجویِ من ! بگـردم خودتـو مامنتو (: مُفـآظِـب خودِت بآشی جونمـ ..{} | |
مامان یاسنا
20 اسفند 93 9:46
انشاالله حالا اینی که این همه پیام بم داد خاله بود یا مادر بود یا پدر؟
مامان یاسنا
20 اسفند 93 20:38
خیلی دوست دارم بیشتر باهات آشنا نشم مامانی محیا جون!
مامان یاسنا
22 اسفند 93 9:19
های بیشول ی اخلاق بدی ک دارم اینه ک هیچ وخ چیزی ک مینویسمو نمیخونم منظورم این بود ک بیشتر بات آشنا بشم باهات دوست بشم